მოსწავლეების ნამუშევარი


პირველკლასელების ნამუშევარი







გაკვეთილი- თემა ზღაპარი

















თემა ზღაპარი- ჩექმებიანი კატა- 4 კლასი

















შეავსე კროსვორდი საქართველოს კუთხეებით





სამი გოჭი












თაფლაკვერი (колобок)












წერილი ცოტნეს (მოთხრობა ბიძია სევა)

















3 მარტი- დედის დღე








ახალი წელი 










,,ჩემი სამშობლო საქართველოა"








       წელიწადის დროები       














                                  ,,წითელქუდა"


















                                  ,,დედის დღე"





















 ,,წინასაახალწლო განწყობა"










მოსწავლეებმა დაამზადეს ფიფქები და მისალოცი ოჯახის წევრებისათვის.მეც გავუკეთე მათ პატარა საჩუქარი–– ხელნაკეთი მისალოცები . ნელ–ნელა საახალწლო განწყობამ დაისადგურა ჩვენს კლასში.












1.პროექტის სახელი:,, ჩვენ ვიზრდებით იაკობის  მოთხრობებზე “

2
.პროექტის მოკლე აღწერამოსწავლეები მოიძიებენგაეცნობიან და ერთადმოუყრიან თავს  იაკობ გოგებაშვილის  მოთხრობებსუკეთგააცნობიერებენ ეროვნულ ღირებულებებსა და ფასეულობებს.ვამზადებთ ხელნაკეთწიგნებს საყვარელი მწერალის მოთხრობებით.
3.
პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები სასკოლო სახელმძღვანელოებიდან,ამოარჩევენ მოთხრობას რომელიც მოეწონათ. წაიკითხავენ როლებშიშექმნიან ნახატებს, ჩააწებებენ და გააფერადებენ გარეკანს. მივიღეთ ხელნაკეთი წიგნები.
4.
მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 7–8, 
5.
ვადები/ხანგრძლივობა2 კვირა.
6.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: საჭირო ლიტერატურის მოპოვებათანამშრომლობა, ,დისკუსიებინახატები,ილუსტრაციები.
7.
მოსალოდნელი შედეგები :ნახატებიგამოფენები,კონკურსები,წიგნიბლოგი,პრეზენტაციებიგაიუმჯობესებენ ჯგუფთან მუშაობის უნარებსგახდებიანუფრო კომუნიკაბელურები.

8.მნიშვნელობაუკეთ გაიცნობენ იაკობ გოგებაშვილს და მის შემოქმედებას, გააკეთებენ გამოფენას, რაც სიამოვნებას მიანიჭებს მნახველებს.
9.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთანკავშირი: 
ქართული ენა და ლიტერატურა – გაიუმჯობესებენ ძირითად სამეტყველო უნარებსშემოქმედებით აზროვნებას.

ხელოვნება – დახატავენგანუვითარდებათ წარმოსახვა.

Add caption







Add caption





Add caption

Add caption
Add caption

Add caption


















                                 ,,წელიწადის თვეები"
მოსწავლეებს კიდევ ერთხელ შევახსენებთ რამდენი თვეა წელიწადში, რამდენი დროა. რომელი თვე რომელ დროს ეკუთვნის.ასევე გავიგოთ როდის აქვს ბავშვებს დაბადების დღეები რომ ერთმანეთს მიულოცონ.



ბოლოს დიდ პლაკატზე დავაწებოთ სურათები , გავუკეთოთ წარწერები და კედელზე გავაკრათ. 








* * *  * * *  * * *






ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო

  პროექტის სახელწოდება:ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო

პროექტის მთავარი იდეა:საქართველოს ისტორიის შესწავლა.
პროექტის მიზნები: ისწავლონ საქართველოს მეფეები. გაეცნონ თუ როგორი იყო საქართველო მათი მეფობის დროს. თუ რა წარმატება მოუტანეს მათ სამშობლოს.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, შეიძენენ ცოდნას საქართველოს და მისი მეფეების შესახებ..ჩავრთოთ კითხვა,წერა, ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები ირჩევენ მეფეებს.შემდეგ ინაწილებენ და წერენ ფურცელზე.ვაფორმებთ და ვაწებებთ ფურცელზე. შესაბამისად ვაწებებთ მეფეების სურათებს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ხელოვნებასთან.

პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე










ჩემი ხელნაკეთი წიგნი

პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეებმა შეიყვარონ წიგნი. ისწავლიან თუ რომელი მოთხრობები დაწერა იაკობ გოგებაშვილმა.
პროექტის მიზნები: ცოდნის შეძენა, გაუღვივდეთ წიგნის სიყვარული.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:წიგნის მიმართ სიყვარული.ჩავრთოთ კითხვა წერა ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებიირჩევენ მოთხრობას სურვილის მიხედვით. შემდეგ წერენ ფურცლებზე. შემდეგ წინასწარ ამობეჭდილ ფურცლებს,რომელზეც არის იაკობ გოგებაშვილი,ვკეცავთ ორად და ვაწებებთ შუაში,რათა დაემგვანოს წიგნს.ვაწერთ სათაურს.
ბოლოს ვაფორმებთ ყველა ერთად ნახატებით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ხელოვნებასთან. გააფორმონ თავიანთი ფანტაზიით.

პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე

აი ჩვენი წიგნები.




Add caption



Add caption


Add caption


Add caption


Add caption














     































კედლის გაზეთი: წელიწადის დროები

პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეებმა გაითავისონ რამდენი დროა წელიწაში და რა ცვლილებები ხდება ამ დროს.
პროექტის მიზნები: ცოდნის შეძენა, ისწავლონ ერთად მუშაობა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:სწავლის მიმართ სიყვარული გაღვივება.ჩავრთოთ კითხვა წერა ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებმა იმისათვის რომ უკეთ გაიგონ რამდენი დროა წელიწადსი. რა ხდება გაზაფხულზე. ზაფხულში, შემოდგომასა თუ ზამთარში. როგორ იცვლება ბუნება.
კლასი იყოფა 3 ჯგუფად:
1ჯგ.4 მოსწავლე გამოჭრის ქაღალდის ფურცლებზე დაბეჭდილ ნეკერჩხლის ფურცელს, რომელზეც არის პირველი კლასის ბადე. აქ უნდა დაწერონ ლექსები წელიწადის 4 დროზე.
2.ჯგ.აფერადებს ინტერნეტში ამორჩეულ და დაბეჭდილ სურათებს წელიწადის დოებზე.
3ჯგ.არჩევს სურათებს და კედლის გაზეთზე აწებებს შესაბამუს დროსთან.ფოთლებთან ერთად. ბოლოს ვაფორმებთ ყველა ერთად ნახატებით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ბუნებასთან, ხელოვნებასთან. ირჩევენ წელიწადის დროებისათვის დამახასიათებელ ფერებს.

პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე









No comments:

Post a Comment