პირველკლასელების ნამუშევარი
გაკვეთილი- თემა ზღაპარი
თემა ზღაპარი- ჩექმებიანი კატა- 4 კლასი
შეავსე კროსვორდი საქართველოს კუთხეებით
სამი გოჭი
თაფლაკვერი (колобок)
წერილი ცოტნეს (მოთხრობა ბიძია სევა)
3 მარტი- დედის დღე
ახალი წელი
,,ჩემი სამშობლო საქართველოა"
წელიწადის დროები
,,წითელქუდა"
,,დედის დღე"
,,წინასაახალწლო განწყობა"
მოსწავლეებმა დაამზადეს ფიფქები და მისალოცი ოჯახის წევრებისათვის.მეც გავუკეთე მათ პატარა საჩუქარი–– ხელნაკეთი მისალოცები . ნელ–ნელა საახალწლო განწყობამ დაისადგურა ჩვენს კლასში.
1.პროექტის სახელი:,, ჩვენ ვიზრდებით იაკობის მოთხრობებზე “
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ, გაეცნობიან და ერთადმოუყრიან თავს იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობებს. უკეთგააცნობიერებენ ეროვნულ ღირებულებებსა და ფასეულობებს.ვამზადებთ ხელნაკეთწიგნებს საყვარელი მწერალის მოთხრობებით.
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები სასკოლო სახელმძღვანელოებიდან,ამოარჩევენ მოთხრობას რომელიც მოეწონათ. წაიკითხავენ როლებში, შექმნიან ნახატებს, ჩააწებებენ და გააფერადებენ გარეკანს. მივიღეთ ხელნაკეთი წიგნები.
4.მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 7–8,
5.ვადები/ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: საჭირო ლიტერატურის მოპოვება, თანამშრომლობა, ,დისკუსიები, ნახატები,ილუსტრაციები.
7.მოსალოდნელი შედეგები :ნახატები, გამოფენები,კონკურსები,წიგნი, ბლოგი,პრეზენტაციებიგაიუმჯობესებენ ჯგუფთან მუშაობის უნარებს. გახდებიანუფრო კომუნიკაბელურები.
8.მნიშვნელობა: უკეთ გაიცნობენ იაკობ გოგებაშვილს და მის შემოქმედებას, გააკეთებენ გამოფენას, რაც სიამოვნებას მიანიჭებს მნახველებს.
9.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთანკავშირი:
ქართული ენა და ლიტერატურა – გაიუმჯობესებენ ძირითად სამეტყველო უნარებს, შემოქმედებით აზროვნებას.
ხელოვნება – დახატავენ, განუვითარდებათ წარმოსახვა.
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
,,წელიწადის თვეები"
მოსწავლეებს კიდევ ერთხელ შევახსენებთ რამდენი თვეა წელიწადში, რამდენი დროა. რომელი თვე რომელ დროს ეკუთვნის.ასევე გავიგოთ როდის აქვს ბავშვებს დაბადების დღეები რომ ერთმანეთს მიულოცონ.
ბოლოს დიდ პლაკატზე დავაწებოთ სურათები , გავუკეთოთ წარწერები და კედელზე გავაკრათ.
* * * * * * * * *
ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო
პროექტის სახელწოდება:ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო
პროექტის მთავარი იდეა:საქართველოს ისტორიის შესწავლა.
პროექტის მიზნები: ისწავლონ საქართველოს მეფეები. გაეცნონ თუ როგორი იყო საქართველო მათი მეფობის დროს. თუ რა წარმატება მოუტანეს მათ სამშობლოს.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, შეიძენენ ცოდნას საქართველოს და მისი მეფეების შესახებ..ჩავრთოთ კითხვა,წერა, ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები ირჩევენ მეფეებს.შემდეგ ინაწილებენ და წერენ ფურცელზე.ვაფორმებთ და ვაწებებთ ფურცელზე. შესაბამისად ვაწებებთ მეფეების სურათებს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ხელოვნებასთან.
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე
პროექტის მთავარი იდეა:საქართველოს ისტორიის შესწავლა.
პროექტის მიზნები: ისწავლონ საქართველოს მეფეები. გაეცნონ თუ როგორი იყო საქართველო მათი მეფობის დროს. თუ რა წარმატება მოუტანეს მათ სამშობლოს.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, შეიძენენ ცოდნას საქართველოს და მისი მეფეების შესახებ..ჩავრთოთ კითხვა,წერა, ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები ირჩევენ მეფეებს.შემდეგ ინაწილებენ და წერენ ფურცელზე.ვაფორმებთ და ვაწებებთ ფურცელზე. შესაბამისად ვაწებებთ მეფეების სურათებს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ხელოვნებასთან.
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე
პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეებმა შეიყვარონ წიგნი. ისწავლიან თუ რომელი მოთხრობები დაწერა იაკობ გოგებაშვილმა.
პროექტის მიზნები: ცოდნის შეძენა, გაუღვივდეთ წიგნის სიყვარული.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:წიგნის მიმართ სიყვარული.ჩავრთოთ კითხვა წერა ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებიირჩევენ მოთხრობას სურვილის მიხედვით. შემდეგ წერენ ფურცლებზე. შემდეგ წინასწარ ამობეჭდილ ფურცლებს,რომელზეც არის იაკობ გოგებაშვილი,ვკეცავთ ორად და ვაწებებთ შუაში,რათა დაემგვანოს წიგნს.ვაწერთ სათაურს.
ბოლოს ვაფორმებთ ყველა ერთად ნახატებით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ხელოვნებასთან. გააფორმონ თავიანთი ფანტაზიით.
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე
აი ჩვენი წიგნები.
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
კედლის გაზეთი: წელიწადის დროები
პროექტის მიზნები: ცოდნის შეძენა, ისწავლონ ერთად მუშაობა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:სწავლის მიმართ სიყვარული გაღვივება.ჩავრთოთ კითხვა წერა ხატვა. ვიყენებთ სხვადასხვა უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები,ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებმა იმისათვის რომ უკეთ გაიგონ რამდენი დროა წელიწადსი. რა ხდება გაზაფხულზე. ზაფხულში, შემოდგომასა თუ ზამთარში. როგორ იცვლება ბუნება.
კლასი იყოფა 3 ჯგუფად:
1ჯგ.4 მოსწავლე გამოჭრის ქაღალდის ფურცლებზე დაბეჭდილ ნეკერჩხლის ფურცელს, რომელზეც არის პირველი კლასის ბადე. აქ უნდა დაწერონ ლექსები წელიწადის 4 დროზე.
2.ჯგ.აფერადებს ინტერნეტში ამორჩეულ და დაბეჭდილ სურათებს წელიწადის დოებზე.
3ჯგ.არჩევს სურათებს და კედლის გაზეთზე აწებებს შესაბამუს დროსთან.ფოთლებთან ერთად. ბოლოს ვაფორმებთ ყველა ერთად ნახატებით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:კავშირი ბუნებასთან, ხელოვნებასთან. ირჩევენ წელიწადის დროებისათვის დამახასიათებელ ფერებს.
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):მზეონა ჩუბინიძე
No comments:
Post a Comment