პროექტის სათაური |
საბავშვო მწერლები
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
გაეცნონ საბავშვო მწერლების
ცხოვრებასა და მოღვაწეობას
|
პროექტის აქტუალურობა
|
გამოვუმუშაოთ მოსწავლეებს
შემოქმედებითი, სოციალური, თანამშრომლობითი, პრეზენტირების, ინფორმაციის მოძიების
უნარ-ჩვევები
|
პროექტის მიზანი
|
გაეცნობიან საბავშვო
მწერლების აკაკი წერეთლის, იაკობ გოგებაშვილის, ვასილ გულეურის, მარიამ წიკლაურის
ცხოვრებას და მოღვაწეობას და მათ შემოქმედებას. შეძლებენ კედლის გაზეთის და პრეზენტაციის
გაკეთებას.
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
9-10 წელი
|
ვადები ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ქართ. III.
5
ქართ. III. 9
ქართ. III. 12
ქართ. III. 13
|
პროექტის საჭირო რესურსები
|
ინტერნეტი, კომპიუტერი,
ფორმატის ქაღალდი, ფერადი თაბახის ფურცლები, ფლომასტერები, მაკრატელი, წებო
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა.1. ჯგუფებად
დაყოფა. მოსწავლეები იყოფიან 4 ჯგუფად. თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება ინტერნეტში
მოიძიონ უნფორმაცია და სურათების საბავშვო
მწერლების აკაკი წერეთლის, იაკობ გოგებაშვილის, ვასილ გულეურის, მარიამ წიკლაურის
შესახებ. ასევე ერთი ნაწარმოები, რომელიც ყველაზე მეტად მოეწონათ.
აქტივობა 2. მოსწავლეები
წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციას.
აქტივობა 3. მოსწავლეები
ჯგუფებში თაბახის ფერად ფურცლებზე წერენ მოკლე ტექსტებს მწერლების შესახებ საინტერესო
ფაქტებზე, ასევე არჩეულ ნაწარმოებს და აფორმებენ მას.
აქტივობა 4. წინასწარ
გამზადებულ ფორმატის ფურველზე კეთდება კედლის გაზეთი. დავაწებოთ დაწერილი ტექსტები,
სურათები და ნაწარმოებები.
აქტივობა 5. თითოეული
ჯგუფი მოძიებული ინფორმაციით და სურათებით აკეთებს პრეზენტაციას powerpoint-ში.
აქტივობა 6. მომზადდება
პრეზენტაციის პრეზენტირება და შეჯამება.
აქტივობა 7. შექმნილი
რესურსების განთავსება ბლოზე.
აქტივობა 8. დისკუსია
თემაზე რომელი მწერლის ცხოვრებისეულმა ფაქტმა მოახდინა მათზე განსაკუთრებული შთაბეჭდილება.
რომელი ნაწარმოები მოეწონათ და რატომ.
აქტივობა 9. პროექტის
შეჯამება
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ესგ-სთან კავშირი
|
ისტ
|
პროექტის ხელმძღვანელი/
მასწავლებებლი
|
მზევინარ ჩუბინიძე
|
პროექტის ხელმძღვანელის
ელ-ფოსტა
|
mzeochubinidze@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://mzeonachubinidzesblog.blogspot.com
|
სასწავლო პროექტის განხორციელების გეგმა
შედეგების
მისაღწევად განსახორციელებელი აქტივობები
|
საქმიანობის
გაწერა დროში
|
საქმიანობის
განმახორციელებელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის
შესაბამისი რესურსები
|
|
1
|
პროექტის
იდეის გაცნობა
|
ერთი დღე
|
წიგნები,
ინტერნეტი
|
||
2.
|
ჯგუფების
შედგენა და დავალებების მიცემა
|
ერთი დღე
|
|||
3.
|
მასალების
მოძიება ინტერნეტში
|
ორი დღე
|
1,2,3, 4
ჯგუფი
|
ინტერნეტი,
კომპიუტერი
|
|
4.
|
ფორმატის
ფერად ფურცლებზე მწერლების შესახებ საინტერესო ინფორმაციის და არჩეული
ნაწარმოების დატანა
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4
ჯგუფი
|
თაბახის
ფურცლები, ფლომასტერები
|
|
5.
|
გამზადებულ ფორმატის ფურცელზე კედლის გაზეთის გაკეთება
|
ორი დღე
|
1,2,3, 4
ჯგუფი
|
თაბახის
ფურცლები, ფორმატი, წებო ,მაკრატელი, ფლომასტერები
|
|
6.
|
პრეზენტაციის
გაკეთება powerpoint-ში.
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4
ჯგუფი
|
კომპიუტერი
|
|
7.
|
პრეზენტაციის
და შექმნილი რესურსების ატვირთვა ბლოგზე
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4
ჯგუფი
|
კომპიუტერი
ინტერნეტი
|
|
8.
|
დისკუსიის
გამართვა
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4
ჯგუფი
|
პროექტის სათაური |
ახალი წელი
მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
გაეცნონ თუ
როგორ ხვდებიან ახალ წელს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში, როგორი ტრადიციებია იქ
გავრცელებული.
|
პროექტის აქტუალურობა
|
გამოვუმუშაოთ
მოსწავლეებს შემოქმედებითი, სოციალური, თანამშრომლობითი, პრეზენტირების,
ინფორმაციის მოძიების უნარ-ჩვევები
|
პროექტის მიზანი
|
გაეცნობიან
მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებს, მათ ტრადიციებს.შეძლებენ
კედლის გაზეთის და პრეზენტაციის გაკეთებას.
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
10-11 წელი
|
ვადები ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ქართ. IV. 3
ქართ. IV. 5
ქართ. IV. 10
ქართ. IV. 11
ქართ. IV. 14
|
პროექტის საჭირო რესურსები
|
ინტერნეტი, კომპიუტერი, ფორმატის ქაღალდი, ფერადი თაბახის ფურცლები, ფლომასტერები, მაკრატელი, წებო
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა.1. ჯგუფებად დაყოფა. მოსწავლეები იყოფიან 4 ჯგუფად.
თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება ინტერნეტში მოიძიონ უნფორმაცია როგორ
ხვდებიან ახალ წელს სხვადასხვა ქვეყანაში. ასევე გასაფერადებელი სურათები ახალი
წლის თემაზე.
აქტივობა 2. მოსწავლეები წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციას.
აქტივობა 3. მოსწავლეები ჯგუფებში თაბახის ფურცლებზე დაწერენ მოკლე ტექსტებს ახალი წლის ტრადიციების
შესახებ საინტერესო ფაქტებზე და
აფორმებენ მას.
აქტივობა 4. მოსწავლეები ჯგუფებში აფერადებენ ახალი
წლის თემაზე წინასწარ მოძიებულ და
ამობეჭდილ სურათებს.
აქტივობა 5. წინასწარ გამზადებულ ფორმატის ფურცელზე კეთდება კედლის
გაზეთი. დავაწებოთ
დაწერილი ტექსტები, სურათები ახალი წლის შესახებ.
აქტივობა 6. მისალოცი ბარათების
დამზადება. ტექსტის დაწერა და გაფორმება.
აქტივობა 7. თითოეული ჯგუფი მოძიებული ინფორმაციით და სურათებით
აკეთებს პრეზენტაციას powerpoint-ში.
აქტივობა 8. მომზადდება პრეზენტაციის პრეზენტირება და შეჯამება.
აქტივობა 9. შექმნილი რესურსების განთავსება ბლოზე.
აქტივობა 10. რომელი ქვეყნის საახალწლო ტრადიციამ მოახდინა განსაკუთრებული შთაბეჭდილება
და რატომ.
აქტივობა 11.
პროექტის შეჯამება
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ესგ-სთან კავშირი
|
ისტ
|
პროექტის ხელმძღვანელი/ მასწავლებებლი
|
მზევინარ ჩუბინიძე
|
პროექტის ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა
|
mzeochubinidze@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://mzeonachubinidzesblog.blogspot.com
|
შედეგების მისაღწევად განსახორციელებელი აქტივობები |
საქმიანობის გაწერა დროში
|
საქმიანობის განმახორციელებელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი მოსწავლეები
|
საქმიანობის შესაბამისი რესურსები
| |
1
|
პროექტის იდეის გაცნობა
|
ერთი დღე
|
წიგნები, ინტერნეტი
| ||
2.
|
ჯგუფების შედგენა და დავალებების მიცემა
|
ერთი დღე
| |||
3.
|
მასალების მოძიება ინტერნეტში
|
სამი დღე
|
1,2,3, 4 ჯგუფი
|
ინტერნეტი, კომპიუტერი
| |
4.
|
ფორმატის ფურცლებზე სხვადასხვა ქვეყნის შესახებ ინფორმაციის დატანა. სურათების გაფერადება.
|
სამი დღე
|
1,2,3, 4 ჯგუფი
|
თაბახის ფურცლები, ფლომასტერები
| |
5.
|
გამზადებულ ფორმატის ფურცელზე კედლის გაზეთის გაკეთება. მისალოცი ბარათების გაკეთება
|
ხ დღე
|
1,2,3, 4 ჯგუფი
|
თაბახის ფურცლები, ფორმატი, წებო ,მაკრატელი, ფლომასტერები
| |
6.
|
პრეზენტაციის გაკეთება powerpoint-ში.
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4 ჯგუფი
|
კომპიუტერი
| |
7.
|
პრეზენტაციის და შექმნილი რესურსების ატვირთვა ბლოგზე
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4 ჯგუფი
|
კომპიუტერი ინტერნეტი
| |
8.
|
დისკუსიის გამართვა
|
ერთი დღე
|
1,2,3, 4 ჯგუფი
|
No comments:
Post a Comment