თემატური გეგმა -1 კლასი II სემესტრი
N
|
თემა
|
სთ-რბა
|
თარიღი
|
მიზანი
|
შედეგი
|
1
|
არდადეგებიდამთავრდა
|
3
|
21.01-22.01
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტისშინაარსის გაგება; აზროვნებისგააქტიურება კოგნიტურისავარჯიშოების მეშვეობით; ასოს,სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
|
I.1,4,5,7,9
|
2
|
ნინოს ნაამბობი
|
3
|
23.01-24.01
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა დაშინაარსის გაგება; ტექსტის შინაარსთანსაკუთარი გამოცდილების დაკავშირება;სამეტყველო აქტივობაში ჩართვა;აზროვნების გააქტიურება ენობრივისავარჯიშოების მეშვეობით
|
I.1,2,3,5,6,7,8
|
3
|
სოფელში
|
3
|
25.01-28.01
|
მარტივი ლექსის წაკითხვა; ლექსისლექსიკური დამუშავება; პერსონაჟისდახასიათებისა და შეფასების საწყისიელემენტის გამოკვეთა; პერსონაჟისდასახასიათებლად სამეტყველოაქტივობაში ადეკვატური ჩართვა
|
I.1,3,5,6,7,8,9
|
4
|
ზამთარი
|
3
|
29.01-31.01
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვაინდივიდუალურად/ დიალოგში;შინაარსის გაგება და ყველა ლექსიკურიერთეულის მნიშვნელობის აღქმა;ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება
|
I.1,2,3,5,6,7,8,9
|
5
|
ხეების დავა
|
3
|
31.01-1.02
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა;ტექსტის ლექსიკური დამუშავება;ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება;საინფორმაციო ტექსტში მოცემულიინფორმაციის გაგება/ დამახსოვრება;წინადადებაზე მუშაობა
|
I.1,5,6,7,9
|
6
|
რა ჰქვია კვირის დღეებს?
|
2
|
4-02
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა და გაგება;კვირის დღეების სახელწოდებებსდამახსოვრება; აზროვნებისგააქტიურება ლექსიკურ-კოგნიტურისავარჯიშოების მეშვეობით;
|
I.1,4,5,7,9
|
7
|
სახალისოლექსები
|
2
|
5.02-6.02
|
მცირე ზომის ლექსების წაკითხვა;სათაურდან გამომდინარე ტექსტებისშინაარსის გაგება და განწყობისდაფიქსირება; სამეტყველო აქტივობაშიადეკვატური ჩართვა დამართლმეტყველების ნორმების დაცვა
|
I.1,2,5,6,7
|
8
|
მოგზაური
|
2
|
7.02-8.02
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგება; ტექსტისდეტალურ-შინაარსობრივი დამუშავება;გააქტიურება კოგნიტურისავარჯიშოების მეშვეობით; ასოს,სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
|
I.1,5,6,7,9
|
9
|
კატო ავადგახდა
|
3
|
11.02-12.02
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტისშინაარსის გაგება; ტექსტის დაკავშირებაილუსტრაციებთან და მათი დეტალურიაღწერა
|
I.1,2,3,5,7,9
|
|
|
|
|
|
|
10
|
სოსოს ქუდი
|
2
|
13.02-14.02
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვაინდივიდუალურად, სწორიინტონაციით, წაკითხვა გაგრძელებით;ილუსტრაციის დაკავშირება ტექსტისშესატყვის ეპიზოდთან; ნაბეჭდ ტექსტშიშეცდომების პოვნა; ხმოვნების დათანხმოვნებს გარჩევა სიტყვაში
|
I.1,2,4,5,6,7,9
|
11
|
თებერვალო,თებერვალო
|
3
|
15.02-18.02
|
ლექსის წაკითხვა ინდივიდუალურადდა ჯგუფთან ერთად; კითხვებზე სწორიპასუხის გაცემა; წინადადებისსაზღვრების დადგენა და წერტილითგამოყოფა
|
I.1,2,4,5,6,7,9,10
|
12
|
ენძელა
|
2
|
19.02-20.02
|
სწორი ინტონაციით წაკითხვა;კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა; მცირეზომის ლექსის ზეპირად წარმოთქმასათანადო ინტონაციით
|
I.2,4,5,6,7,9,10
|
13
|
ყველაზე ლამაზი დედიკო
|
3
|
21.02-22.02
|
ტექსტის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით,პაუზებით, სათანადო ინტონაციით,გაგრძელება მითითებული ადგილიდან;სურათის აღწერა სათანადო ლექსიკისგამოყენებვით; ტექსტის გაგება დაგადმოცემული ამბის შეფასება
|
I.1,2,4,5,6,7,8,9
|
14
|
დედის დღე
|
3
|
25.02-26.02
|
ხმამაღლა, მთლიანი სიტყვებითწაკითხვა; ტექსტის მიმართ საკუთარიდამოკიდებულების გამოხატვა;ნახატების მიხედვით ამბის თხრობა
|
I.2,3,4,7,9
|
15
|
სკოლისაკენ ჰერი, ჰერი!
|
3
|
27.02-28.02
|
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა;ტექსტის შინაარსის გაგება; ტექსტისუცნობი/რთული ლექსიკურიერთეულების დამუშავება/გაგება;აზროვნების გააქტიურების მიზნითსიტყვების ერთგვარი კლასიფიცირება
|
I.1,2,3,5,6,7,9
|
16
|
დილა ჩვენსეზოში
|
3
|
1.03-4.03
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვაინდივიდუალურად, სწორიინტონაციით, წაკითხვა გაგრძელებით;წაკითხვა წყვილებში და დიალოგისსახით; წინადადების საზღვრებისდადგენა
|
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 11
|
17
|
წითელი დამწვანე
|
3
|
5.03-7.03
|
მარტივი ინსტრუქციის ადექვატურადგაგება და შესრულება; მარტივი ტექსტისწაკითხვა სწორი ინტონაციით,როლებში; კონტექსტის მიხედვით სწორიილუსტრაციის შერჩევა
|
I.1,2,4,5,7,9
|
18
|
აბა, გამოიცანი
|
2
|
7.03-11.03
|
მარტივი მცირე ზომის მოთხრობისწაკითხვა მთლიანი სიტყვებით,გაგრძელებით კითხვა; მოცემულიმარცვლებით სიტყვების შედგენა
|
I.2,4,5,6,7,8
|
19
|
ცრუ
|
2
|
12.03-13.03
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგება; ტექსტისლექსიკური და იდეური დამუშავება;კოგნიტურ-შემეცნებითი სავარჯიშოსშესრულება
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
|
|
|
|
|
|
20
|
თხუპნია
|
2
|
14.03-15.03
|
ლექსის ამოცნობა; საკუთარიდამოკიდებულების გამოხატვა;მოცემული მარცვლებით სიტყვებისშედგენა-ამოკითხვა; ნასწავლი მასალისმიხედვით ახალი ამოცანის გადაჭრა.
|
I.3,4,5,6,7,8,9
|
21
|
მეგობრობა
|
2
|
18.03-19.03
|
ტექსტის წაკითხვა ხმამაღლა, მთლიანისიტყვებით, სწორი ინტონაციით,გაგრძელებით წაკითხვა; ტექსტისშინაარსზე კითხვებზე პასუხის გაცემა,საკუთარ გამოცდილებაზე საუბარი
|
I.2,4,5,6,7,8,9,11
|
22
|
კომბლე
|
4
|
20.03-21.03-22.03-26.03
|
ზღაპრის დასაწყისისა და დასასრულისამოცნობა; წაკითხვა როლებში, სხვისიდაწყებული კითხვის გაგრძელება;ილუსტრაციის დაკავშირება ზღაპრისკონკრეტულ ეპიზოდთან
|
I.1,4,5,8,9
|
23
|
ერთი დევიყოფილა
|
2
|
27.03-28.03
|
ლექსის ფორმის ნაწარმოების ამოცნობა;ლექსის სწორი ინტონაციით წაკითხვა,ზეპირად წარმოთქმა; ზღაპრის ფორმისნაწარმოების გარჩევა-ამოცნობა; მარტივისახალისო ტექსტის გაგება
|
I.2,3,4,,5,8
|
24
|
მატა და ვაგუ
|
3
|
29.03-2.04
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგება; მოთხრობისდასმული საკითხის აღქმა დაგაზოგადება; მარტივი წინადადებისნიმუშიდან გადაწერა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9
|
25
|
დაჩის ნავი
|
1
|
3.04
|
|
|
26
|
გაზაფხული
|
3
|
4.04-5.04
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა გაგება; ტექსტის შინაარსობრივიდამუშავება; მარტივი საინფორმაციოტექსტის გაგება
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
27
|
ბაქია ბატკანი
|
3
|
8.04-10.04
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგება; პერსონაჟისშეფასება და თავისი დამოკიდებულებისგამოხატვა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
|
28
|
ბაჭიები და დათვის
ბელი
|
1
|
11.04
|
|
|
29
|
ჟაკო
|
3
|
12.04-15.04
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგება; სასაუბროაქტივობაში ჩართვა; ლექსიკურისავარჯიშოს შესრულება
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
|
30
|
ღრუბელი
|
2
|
16.04-17.04
|
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა დაზეპირად დასწავლა; კითხვაშიგავარჯიშება; წერითი სამუშაოსშესრულება; ნაწერის თვითშეფასება დაშეცდომების გასწორება
|
I.1,3,4,5,6,7,9
|
31
|
ჯამბაზი
|
1
|
18.04
|
|
|
32
|
ეშმაკუნა იხვი
|
3
|
19.04-20.04
|
საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ტექსტისშინაარსობრივი დამუშავება; აზროვნებისგასააქტიურებლად კოგნიტურისავარჯიშოს შესრულება
|
I.3,4,5,6,7,9
|
33
|
ფაიფურის თოჯინა
|
2
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა მისი შინაარსობრივი დამუშავება;პერსონაჟის შეფასება და თავისიდამოკიდებულების გამოხატვა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9
|
|
34
|
ხატვისგაკვეთილზე
|
2
|
პერსონაჟის შეფასება და თავისიდამოკიდებულების გამოხატვა;საკითხის მოგვარების შესახებგარკვეული პოზიციის ჩამოყალიბებაჯგუფური მუშაობის შედეგად
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
|
35
|
სიტყვის ძალა
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა გაგება; სამეტყველო ეტიკეტისენობრივი ფორმულების დასწავლა;წინადადების შედგენა გამართვაზემუშაობა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,
9,10
|
|
36
|
უშიშარიკაპიტანი
|
2
|
ტექსტის მცირე ილუსტრაციის აღწერა;ილუსტრაციის მიმართების დამყარებასათაურთან; ტექსტის შინაარსისშესატყვისად საკუთარი სურვილებისადა ემოციების გადმოცემა
|
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 10
|
|
37
|
მატარებელი
|
2
|
მიმართების დამყარება საგნებისა დამოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებსშორის; მასწავლებლის მიერმითითებული ადგილების პოვნა დაწაკითხვა
|
I.5,6,7,8,9,10
|
|
38
|
ამწეები
|
3
|
ნაბეჭდი ტექსტის სწორად წაკითხვა დაგადაწერა; სააზროვნო ოპერაციისშესრულება ზედმეტის გამორიცხვისმეთოდით-ნახატის გამორიცხვალექსისგან, მოთხრობისგან, ზღაპრისგან
|
I.3,4,5,6,9,11
|
|
39
|
ოთხისურვილი -ზამთარი
|
4
|
ნაწერში დაშვებული შეცდომებისგასწორება; ჯგუფურ აქტივობაში ჩართვადა შესატვისი სამეტყველო როლისშერჩევა; პერსონაჟის დახასიათება
|
I.1,2,4,5,8,9
|
|
40
|
წელიწადის დროები
|
2
|
საკუთარი ნაწერის შესწორება; ნასწავლიტექსტების მიმართ საკუთარიდამოკიდებულების გამოხატვა(მომეწონა - არ მომეწონა); გამოცანისგარჩევა ლექსისგან, მისი ამოხსნა
|
I.2,4,5,7,8,9,10
|
|
41
|
მზე შინა დამზე გარეთა
|
3
|
ლექსის გარჩევა მოთხრობისგან; მცირეზომის ლექსის დაზეპირება; ნახატებისმიხედვით მცირე ზომის ამბის შედგენა;წერაში დაშვებული შეცდომებისგასწორება
|
I.2,4,5,9,11
|
|
42
|
იაკობისსტუმარი
|
2
|
ლექსის ზეპირად წარმოთქმა; ნასწავლტექსტთან დაკავშირებით კითხვებზეპასუხის გაცემა; საკუთარი ნაწერისგასწორება; სხვისი დაწყებული კითხვისგაგრძელება
|
I.2,4,5,8,9
|
|
43
|
ბედნიერარდადეგებსგისურვებთ!
|
ქართული ენა (III კლასი ) თემატური გეგმა . 2016-2017 სასწ. წელი
№
|
თემები
|
საათების
რაოდ-ბა
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი
შედეგები(კავშირი ისგ-სთან)
|
შენიშვნა
|
1 |
წიგნი
|
18 სთ
|
სახელმძღვანელო
დაფა, ცარცი.
კომპიუტერი,პრეზენტაცია, დავალებები ტექსტურ დოკუმენტში
|
საერთო, საკლასო, ჯგუფური, წყვილებში მუშაობა.
გამოცანების გამოცნობა- შეჯიბრი. დავალებების შესრულება ბუკში. ახალი თემის
გარშემო დამატებითი ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში |
იმუშაოს ინდივიდულაურად და ჯგუფებში. ნანახი ვიდეოს ნაწყვეტის გარშემო გასცეს კითხვებს პასუხი |
ქართ.III.2 |
|
2
|
ცხოველები წიგნებში
|
24 სთ
|
სახელმძღვანელო
დაფა, ცარცი, პრეზენტაცია, კომპიუტერი, დავალებები ტექსტურ
დოკუმენტში
|
საერთო, საკლასო, ჯგუფური, წყვილებში
მუშაობა.
გრამატიკული მასალის გაცნობა და შესაბამის თემაზე
დავალებების შესრულება.(ზმნა და არსებითი სახელი, სულიერი და უსულო, ვინ და რა ჯგუფის არსებითი
სახელი, მხოლობითი და მრავლობითი)
|
შეძლოს წინადადებაში არსებითი სახელის და ზმნის პოვნა,
ერთმანეთისგან განასხვავოს სულიერი და უსულო, ვინ და რა ჯგუფის არსებითი
სახელები, შეძლოს არსებით სახელის გადაყვანა მხოლობითიდან მრავლობითში და
პირიქით.
|
ქართ.III.3
ქართ.III.8
ქართ.III.13
|
|
3 |
ძალა ერთობაშია |
12 სთ |
სახელმძღვანელო
დაფა, ცარცი. კომპიუტერი, მარკერი
|
თემაზე ,,გვრიტი“ სპექტაკლის დადგმა. რატომ დააჯგუფეს მაიცდამაინც ეს ნაწარმოებები თემაში ძალა ერთობაშია? |
დგამს ნაწარმოებში ასახულ სცენებს,
ადეკვატურად არჩევს სამეტყველო სტილს |
ქართ.III.1 ქართ.III.6 ქართ.III.2 |
|
4 |
საკვირველი ამბები |
18 სთ |
სახელმძღვანელო.კომპიუტერი, ინტერნეტი, ელექტრონული სავარჯიშოების
გაკეთება
|
ინფორმაციის მოძიება კომპიუტერში
საგაკვეთილო თემებთან დაკავშირებით, მეფე მინოსზე, ვახტანგ გორგასალზე... პატარა თხზულების დაწერა ,,ამირანის“ და ,,ლახტიანი კოპალას“ მიხედვით ,,უშიშარი გმირი“. |
აფასებს მოსმენილს. საუბრობს
პერსონაჟებზე, მათ საქციელზე. ქმნის მცირე ზომის ტექსტს |
ქართ.III.2 ქართ.III.12 ქართ.III.14ქართ.III.2 |
|
5
|
ჩვენ და ბუნება
|
30 სთ
|
სახელმძღვალო, პრეზენტაცია ,,წელიწადის დროები“
სურათები წელიწადის დროებზე, დავალებები ტექსტურ დოკუმენტში
|
დაკვირვება ბუნებაზე.
საუბარ წელიწადის დროებზე.
სურათების მიხედვით წელიწადის დროების გამოცნობა, საუბარი ტყის
მნიშვნელობაზე
დავალებების შესრულება ტექსტურ დოკუმენტში
|
შეძლოს ისაუბროს წელიწადის დროებზე სპეციალური ლექსიკით.
სურათზე ამა-თუ იმ ნიშნით წელიწადის დროს ამოცნობა
|
ქართ.III.3
ქართ.III.5
|
|
6 |
სამშობლო |
12 სთ |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი,
დაფა,მარკერი.ცარცი, ფერადი ფურცლები, ფორმატი, წებო, მაკრატელი,
ფერადი ფანქრები
|
პრეზენტაციის ,,საქართველო“
განხილვა, ინტერნეტში და ბიბლიოთეკაში საქართველოს რუკის და კუთხეების შესახებ
ინფორმაციის მოძიება, პლაკატის ,,ჩემი სამშობლო საქართველოა“ გაკეთება |
შეუძლია თემის მიხედვით მოიძიოს
წიგნი, ან ინტერნეტში ინფორმაცია თხზავს და აფორმებს კედლის გაზეთს |
ქართ.III.10 ქართ.III.11 |
|
7 |
კარგი და ცუდი |
18 სთ |
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, კომპიუტერი, ელექტრონული
სავარჯიშოების გაკეთება
|
გონებრივი იერიში, ჯგუფებმა მოიძიონ სულხან- საბა ორბელიანის სხვა
იგავ-არაკები ინტერნეტში ან ბიბლიოთეკაში. კლასში მათი წარმოდგენა და წაკითხვა. წყვილებში მუშაობა გრამატიკულ ტესტებზე |
თავისუფლად წაიკითხოს ნაცნობი და
უცნობი სიტყვები |
ქართ.III.4 |
|
8 |
სახალისო ამბები |
18 სთ |
სახელმძღვანელო
დაფა,მარკერი,ცარცი.
კომპიუტერი, ზღაპრების წაკითხვა ,
სადაც გამოყენებულია იუმორი, ელექტრონული სავარჯიშოების გაკეთება |
კითხვა-პასუხი,
ნაწარმოების მიხედვით ნახატის შექმნა |
წაკითხული ნაწარმოებიდან ილუსტრაციის
შექმნა |
ქართ.III.7 |
|
9 |
საქმე |
12 სთ |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი
|
დავალება ჯგუფებს ინფორმაციის
მოძიება ინტერნეტში ჩინეთზე , ასევე აბრეშუმის ჭიაზე და 4-5 სლაიდიანი
პრეზენტაციის წარმოდგენა (,,სიკეთის უკვდავება“), მულტფილმის ჭრიჭინა და
ჭიანჭველას“ ყურება და გარჩევა |
შეძლოს პრეზენტაციის შედგენა ასახელებს ნაწარმოების გმირების მოქმედების მოტივს |
ქართ.III.9 ქართ.III.7 |
|
10 |
ადამიანი იგონებს და ქმნის |
18 სთ |
სახელმძღვანელო
დაფა, სურათები , ინტერნეტი, კომპიუტერი, პრეზენტაცია
,,გამოგონებები“
|
მუშაობა წყვილებში- მოახდინონ
საკრავების კლასიფიკაცია მუშაობა ჯგუფებში -მოიძიონ წინასწარ არჩეულ ნივთზე ინფორმაცია როგორი სახით შეიქმნა, ვინ შექმნა, როგორ ვითარდებოდა და როგორია ახლა |
ქმნის მცირე ზომის ტექსტს, ამოკრებს
ინფორმაციას, |
ქართ.III.12 ქართ.III.6 |
|
11 |
ოჯახი |
12 სთ |
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი, კომპიუტერი
|
მულტფილმის ,,ჩხიკვთა ქორწილის „
ყურება, საყვარელი პერსონაჟის დახატვა და დახასიათება დავალებების შესრულება
ბუკებში გრამატიკაზე |
ასახელებს მულტფილმს, რომელიც
გაახსენდა ნაწარმოების წაკითხვისას, ასახელებს საყვარელ პერსონაჟს, ხსნის
არჩევანს |
ქართ.III.7 |
|
12 |
ერთი კაცის თავგადასავალი |
12 სთ |
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი, ქართული ხალხური ზღაპრების წიგნი, ფილმი ,,ცოტნე
დადიანი“
ელექტრონული სავარჯიშოების გაკეთება
|
ზღაპრების კითხვა, დისკუსია ფილმზე |
ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტები,
აფასებს პერსონაჟის საქციელს |
ქართ.III.2 ქართ.III.4 |
No comments:
Post a Comment