თემატური გეგმა



თემატური გეგმა -1 კლასი II სემესტრი

N
თემა
სთ-რბა
თარიღი
მიზანი
შედეგი
1
არდადეგებიდამთავრდა
3
21.01-22.01
მარტივი ტექსტის წაკითხვატექსტისშინაარსის გაგებააზროვნებისგააქტიურება კოგნიტურისავარჯიშოების მეშვეობითასოს,სიტყვისწინადადების გამოწერა ბადეში
I.1,4,5,7,9
2
ნინოს ნაამბობი
3
23.01-24.01
მარტივი ტექსტის წაკითხვა დაშინაარსის გაგებატექსტის შინაარსთანსაკუთარი გამოცდილების დაკავშირება;სამეტყველო აქტივობაში ჩართვა;აზროვნების გააქტიურება ენობრივისავარჯიშოების მეშვეობით
I.1,2,3,5,6,7,8
3
სოფელში
3

25.01-28.01
მარტივი ლექსის წაკითხვალექსისლექსიკური დამუშავებაპერსონაჟისდახასიათებისა და შეფასების საწყისიელემენტის გამოკვეთაპერსონაჟისდასახასიათებლად სამეტყველოაქტივობაში ადეკვატური ჩართვა
I.1,3,5,6,7,8,9
4
ზამთარი
3
29.01-31.01
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვაინდივიდუალურადდიალოგში;შინაარსის გაგება და ყველა ლექსიკურიერთეულის მნიშვნელობის აღქმა;ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება
I.1,2,3,5,6,7,8,9
5
ხეების დავა

3
31.01-1.02
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა;ტექსტის ლექსიკური დამუშავება;ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება;საინფორმაციო ტექსტში მოცემულიინფორმაციის გაგებადამახსოვრება;წინადადებაზე მუშაობა
I.1,5,6,7,9
6
რა ჰქვია კვირის დღეებს?
2
4-02
მარტივი ტექსტის წაკითხვა და გაგება;კვირის დღეების სახელწოდებებსდამახსოვრებააზროვნებისგააქტიურება ლექსიკურ-კოგნიტურისავარჯიშოების მეშვეობით;
I.1,4,5,7,9
7
სახალისოლექსები
2
5.02-6.02
მცირე ზომის ლექსების წაკითხვა;სათაურდან გამომდინარე ტექსტებისშინაარსის გაგება და განწყობისდაფიქსირებასამეტყველო აქტივობაშიადეკვატური ჩართვა დამართლმეტყველების ნორმების დაცვა
I.1,2,5,6,7
8
მოგზაური
2
7.02-8.02
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგებატექსტისდეტალურ-შინაარსობრივი დამუშავება;გააქტიურება კოგნიტურისავარჯიშოების მეშვეობითასოს,სიტყვისწინადადების გამოწერა ბადეში
I.1,5,6,7,9
9
კატო ავადგახდა
3
11.02-12.02
მარტივი ტექსტის წაკითხვატექსტისშინაარსის გაგებატექსტის დაკავშირებაილუსტრაციებთან და მათი დეტალურიაღწერა
I.1,2,3,5,7,9






10
სოსოს ქუდი
2
13.02-14.02
მარტივი ტექსტის წაკითხვაინდივიდუალურადსწორიინტონაციითწაკითხვა გაგრძელებით;ილუსტრაციის დაკავშირება ტექსტისშესატყვის ეპიზოდთანნაბეჭდ ტექსტშიშეცდომების პოვნახმოვნების დათანხმოვნებს გარჩევა სიტყვაში
I.1,2,4,5,6,7,9
11
თებერვალო,თებერვალო
3
15.02-18.02
ლექსის წაკითხვა ინდივიდუალურადდა ჯგუფთან ერთადკითხვებზე სწორიპასუხის გაცემაწინადადებისსაზღვრების დადგენა და წერტილითგამოყოფა
I.1,2,4,5,6,7,9,10
12
ენძელა
2
19.02-20.02
სწორი ინტონაციით წაკითხვა;კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემამცირეზომის ლექსის ზეპირად წარმოთქმასათანადო ინტონაციით
I.2,4,5,6,7,9,10
13
ყველაზე ლამაზი დედიკო
3
21.02-22.02
ტექსტის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით,პაუზებითსათანადო ინტონაციით,გაგრძელება მითითებული ადგილიდან;სურათის აღწერა სათანადო ლექსიკისგამოყენებვითტექსტის გაგება დაგადმოცემული ამბის შეფასება
I.1,2,4,5,6,7,8,9
14
დედის დღე
3
25.02-26.02
ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითწაკითხვატექსტის მიმართ საკუთარიდამოკიდებულების გამოხატვა;ნახატების მიხედვით ამბის თხრობა
I.2,3,4,7,9
15
სკოლისაკენ ჰერიჰერი!
3
27.02-28.02
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა;ტექსტის შინაარსის გაგებატექსტისუცნობი/რთული ლექსიკურიერთეულების დამუშავება/გაგება;აზროვნების გააქტიურების მიზნითსიტყვების ერთგვარი კლასიფიცირება
I.1,2,3,5,6,7,9
16
დილა ჩვენსეზოში
3
1.03-4.03
მარტივი ტექსტის წაკითხვაინდივიდუალურადსწორიინტონაციითწაკითხვა გაგრძელებით;წაკითხვა წყვილებში და დიალოგისსახითწინადადების საზღვრებისდადგენა
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 11
17
წითელი დამწვანე
3
5.03-7.03
მარტივი ინსტრუქციის ადექვატურადგაგება და შესრულებამარტივი ტექსტისწაკითხვა სწორი ინტონაციით,როლებშიკონტექსტის მიხედვით სწორიილუსტრაციის შერჩევა
I.1,2,4,5,7,9
18
აბაგამოიცანი
2
7.03-11.03
მარტივი მცირე ზომის მოთხრობისწაკითხვა მთლიანი სიტყვებით,გაგრძელებით კითხვამოცემულიმარცვლებით სიტყვების შედგენა
I.2,4,5,6,7,8
19
ცრუ
2
12.03-13.03
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგებატექსტისლექსიკური და იდეური დამუშავება;კოგნიტურ-შემეცნებითი სავარჯიშოსშესრულება
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9






20
თხუპნია
2
14.03-15.03
ლექსის ამოცნობასაკუთარიდამოკიდებულების გამოხატვა;მოცემული მარცვლებით სიტყვებისშედგენა-ამოკითხვანასწავლი მასალისმიხედვით ახალი ამოცანის გადაჭრა.
I.3,4,5,6,7,8,9
21
მეგობრობა
2
18.03-19.03
ტექსტის წაკითხვა ხმამაღლამთლიანისიტყვებითსწორი ინტონაციით,გაგრძელებით წაკითხვატექსტისშინაარსზე კითხვებზე პასუხის გაცემა,საკუთარ გამოცდილებაზე საუბარი
I.2,4,5,6,7,8,9,11
22
კომბლე
4
20.03-21.03-22.03-26.03
ზღაპრის დასაწყისისა და დასასრულისამოცნობაწაკითხვა როლებშისხვისიდაწყებული კითხვის გაგრძელება;ილუსტრაციის დაკავშირება ზღაპრისკონკრეტულ ეპიზოდთან
I.1,4,5,8,9
23
ერთი დევიყოფილა
2
27.03-28.03
ლექსის ფორმის ნაწარმოების ამოცნობა;ლექსის სწორი ინტონაციით წაკითხვა,ზეპირად წარმოთქმაზღაპრის ფორმისნაწარმოების გარჩევა-ამოცნობამარტივისახალისო ტექსტის გაგება
I.2,3,4,,5,8
24
მატა და ვაგუ
3
29.03-2.04
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგებამოთხრობისდასმული საკითხის აღქმა დაგაზოგადებამარტივი წინადადებისნიმუშიდან გადაწერა
I.1,2,3,4,5,6,7,9
25
დაჩის ნავი
1
3.04


26
გაზაფხული
3
4.04-5.04
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა გაგებატექსტის შინაარსობრივიდამუშავებამარტივი საინფორმაციოტექსტის გაგება
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
27
ბაქია ბატკანი
3
8.04-10.04
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგებაპერსონაჟისშეფასება და თავისი დამოკიდებულებისგამოხატვა
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
28
ბაჭიები და დათვის ბელი
1
11.04


29
ჟაკო
3
12.04-15.04
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა შინაარსის გაგებასასაუბროაქტივობაში ჩართვალექსიკურისავარჯიშოს შესრულება
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
30
ღრუბელი
2
16.04-17.04
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა დაზეპირად დასწავლაკითხვაშიგავარჯიშებაწერითი სამუშაოსშესრულებანაწერის თვითშეფასება დაშეცდომების გასწორება
I.1,3,4,5,6,7,9
31
ჯამბაზი
1
18.04


32
ეშმაკუნა იხვი
3
19.04-20.04
საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ტექსტისშინაარსობრივი დამუშავებააზროვნებისგასააქტიურებლად კოგნიტურისავარჯიშოს შესრულება
I.3,4,5,6,7,9
33
ფაიფურის თოჯინა
2
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა მისი შინაარსობრივი დამუშავება;პერსონაჟის შეფასება და თავისიდამოკიდებულების გამოხატვა
I.1,2,3,4,5,6,7,9
34
ხატვისგაკვეთილზე
2
პერსონაჟის შეფასება და თავისიდამოკიდებულების გამოხატვა;საკითხის მოგვარების შესახებგარკვეული პოზიციის ჩამოყალიბებაჯგუფური მუშაობის შედეგად
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
35
სიტყვის ძალა
3
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვადა  გაგებასამეტყველო ეტიკეტისენობრივი ფორმულების დასწავლა;წინადადების შედგენა გამართვაზემუშაობა
I.1,2,3,4,5,6,7,8,
9,10
36
უშიშარიკაპიტანი
2
ტექსტის მცირე ილუსტრაციის აღწერა;ილუსტრაციის მიმართების დამყარებასათაურთანტექსტის შინაარსისშესატყვისად საკუთარი სურვილებისადა ემოციების გადმოცემა
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 10
37
მატარებელი
2
მიმართების დამყარება საგნებისა დამოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებსშორისმასწავლებლის მიერმითითებული ადგილების პოვნა დაწაკითხვა
I.5,6,7,8,9,10
38
ამწეები
3
ნაბეჭდი ტექსტის სწორად წაკითხვა დაგადაწერასააზროვნო ოპერაციისშესრულება ზედმეტის გამორიცხვისმეთოდით-ნახატის გამორიცხვალექსისგანმოთხრობისგანზღაპრისგან
I.3,4,5,6,9,11
39
ოთხისურვილი -ზამთარი
4
ნაწერში დაშვებული შეცდომებისგასწორებაჯგუფურ აქტივობაში ჩართვადა შესატვისი სამეტყველო როლისშერჩევაპერსონაჟის დახასიათება
I.1,2,4,5,8,9
40
წელიწადის დროები
2
საკუთარი ნაწერის შესწორებანასწავლიტექსტების მიმართ საკუთარიდამოკიდებულების გამოხატვა(მომეწონა - არ მომეწონა); გამოცანისგარჩევა ლექსისგანმისი ამოხსნა
I.2,4,5,7,8,9,10
41
მზე შინა დამზე გარეთა
3
ლექსის გარჩევა მოთხრობისგანმცირეზომის ლექსის დაზეპირებანახატებისმიხედვით მცირე ზომის ამბის შედგენა;წერაში დაშვებული შეცდომებისგასწორება
I.2,4,5,9,11
42
იაკობისსტუმარი
2
ლექსის ზეპირად წარმოთქმანასწავლტექსტთან დაკავშირებით კითხვებზეპასუხის გაცემასაკუთარი ნაწერისგასწორებასხვისი დაწყებული კითხვისგაგრძელება
I.2,4,5,8,9
43
ბედნიერარდადეგებსგისურვებთ!


    ქართული ენა (III კლასი ) თემატური გეგმა 2016-201სასწ. წელი
              

თემები

საათების
რაოდ-ბა

რესურსები
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
მიზნები და ამოცანები
მოსალოდნელი
შედეგები(კავშირი ისგ-სთან)
შენიშვნა
1
წიგნი
18 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა, ცარცი.
კომპიუტერი,პრეზენტაცია, დავალებები ტექსტურ დოკუმენტში
საერთო,  საკლასო, ჯგუფური, წყვილებში მუშაობა. გამოცანების გამოცნობა- შეჯიბრი. დავალებების შესრულება ბუკში. ახალი თემის გარშემო დამატებითი ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში იმუშაოს ინდივიდულაურად და ჯგუფებში.
ნანახი ვიდეოს ნაწყვეტის გარშემო გასცეს კითხვებს პასუხი
ქართ.III.2
2
ცხოველები წიგნებში
24 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა, ცარცი, პრეზენტაცია, კომპიუტერი, დავალებები ტექსტურ დოკუმენტში
საერთო,  საკლასო, ჯგუფური, წყვილებში მუშაობა.
გრამატიკული მასალის გაცნობა და შესაბამის  თემაზე
დავალებების შესრულება.(ზმნა და არსებითი სახელი,  სულიერი და უსულო, ვინ და რა ჯგუფის არსებითი სახელი, მხოლობითი და მრავლობითი)
შეძლოს წინადადებაში არსებითი სახელის და ზმნის პოვნა, ერთმანეთისგან განასხვავოს სულიერი და უსულო, ვინ და რა ჯგუფის არსებითი სახელები, შეძლოს არსებით სახელის გადაყვანა მხოლობითიდან მრავლობითში და პირიქით.
ქართ.III.3
ქართ.III.8
ქართ.III.13

3 ძალა ერთობაშია 12 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა, ცარცი. კომპიუტერი, მარკერი
თემაზე ,,გვრიტი“ სპექტაკლის დადგმა.
რატომ დააჯგუფეს მაიცდამაინც ეს ნაწარმოებები თემაში ძალა ერთობაშია?
დგამს ნაწარმოებში ასახულ სცენებს, ადეკვატურად არჩევს სამეტყველო სტილს ქართ.III.1
ქართ.III.6
ქართ.III.2

4 საკვირველი ამბები 18 სთ
სახელმძღვანელო.კომპიუტერი, ინტერნეტი, ელექტრონული სავარჯიშოების გაკეთება
ინფორმაციის მოძიება კომპიუტერში საგაკვეთილო თემებთან დაკავშირებით, მეფე მინოსზე, ვახტანგ გორგასალზე...
პატარა თხზულების დაწერა ,,ამირანის“ და ,,ლახტიანი კოპალას“ მიხედვით ,,უშიშარი გმირი“.
აფასებს მოსმენილს. საუბრობს პერსონაჟებზე, მათ საქციელზე.
ქმნის მცირე ზომის ტექსტს
ქართ.III.2
ქართ.III.12
ქართ.III.14ქართ.III.2

5
ჩვენ და ბუნება

30 სთ
სახელმძღვალო, პრეზენტაცია ,,წელიწადის დროები“
სურათები წელიწადის დროებზე, დავალებები ტექსტურ დოკუმენტში
დაკვირვება ბუნებაზე.
საუბარ წელიწადის დროებზე.
სურათების მიხედვით წელიწადის დროების გამოცნობა, საუბარი ტყის მნიშვნელობაზე
დავალებების შესრულება ტექსტურ დოკუმენტში
შეძლოს ისაუბროს წელიწადის დროებზე სპეციალური ლექსიკით.
სურათზე ამა-თუ იმ ნიშნით წელიწადის დროს ამოცნობა
ქართ.III.3
ქართ.III.5

6 სამშობლო

12 სთ
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი,
დაფა,მარკერი.ცარცი, ფერადი ფურცლები, ფორმატი, წებო, მაკრატელი, ფერადი ფანქრები
პრეზენტაციის ,,საქართველო“ განხილვა, ინტერნეტში და ბიბლიოთეკაში საქართველოს რუკის და კუთხეების შესახებ ინფორმაციის მოძიება, პლაკატის ,,ჩემი სამშობლო საქართველოა“ გაკეთება შეუძლია თემის მიხედვით მოიძიოს წიგნი, ან ინტერნეტში ინფორმაცია
თხზავს და აფორმებს კედლის გაზეთს
ქართ.III.10
ქართ.III.11

7 კარგი და ცუდი 18 სთ
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, კომპიუტერი, ელექტრონული სავარჯიშოების გაკეთება
 გონებრივი იერიში, ჯგუფებმა მოიძიონ სულხან- საბა ორბელიანის სხვა იგავ-არაკები ინტერნეტში ან ბიბლიოთეკაში. კლასში მათი წარმოდგენა და წაკითხვა.
წყვილებში მუშაობა გრამატიკულ ტესტებზე
თავისუფლად წაიკითხოს ნაცნობი და უცნობი სიტყვები

ქართ.III.4
8 სახალისო ამბები 18 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა,მარკერი,ცარცი.
კომპიუტერი, ზღაპრების წაკითხვა , სადაც გამოყენებულია იუმორი, ელექტრონული სავარჯიშოების გაკეთება
კითხვა-პასუხი, ნაწარმოების მიხედვით ნახატის შექმნა წაკითხული ნაწარმოებიდან ილუსტრაციის შექმნა ქართ.III.7
9 საქმე 12 სთ
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი

დავალება ჯგუფებს ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში ჩინეთზე , ასევე აბრეშუმის ჭიაზე და 4-5 სლაიდიანი პრეზენტაციის წარმოდგენა (,,სიკეთის უკვდავება“), მულტფილმის ჭრიჭინა და ჭიანჭველას“ ყურება და გარჩევა შეძლოს პრეზენტაციის შედგენა
ასახელებს ნაწარმოების გმირების მოქმედების მოტივს
ქართ.III.9
ქართ.III.7

10 ადამიანი იგონებს და ქმნის 18 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა, სურათები , ინტერნეტი, კომპიუტერი, პრეზენტაცია ,,გამოგონებები“
მუშაობა წყვილებში- მოახდინონ საკრავების კლასიფიკაცია
მუშაობა ჯგუფებში -მოიძიონ წინასწარ არჩეულ ნივთზე ინფორმაცია როგორი სახით შეიქმნა, ვინ შექმნა, როგორ ვითარდებოდა და როგორია ახლა
ქმნის მცირე ზომის ტექსტს, ამოკრებს ინფორმაციას, ქართ.III.12
ქართ.III.6

11 ოჯახი 12 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი, კომპიუტერი
მულტფილმის ,,ჩხიკვთა ქორწილის „ ყურება, საყვარელი პერსონაჟის დახატვა და დახასიათება დავალებების შესრულება ბუკებში გრამატიკაზე ასახელებს მულტფილმს, რომელიც გაახსენდა ნაწარმოების წაკითხვისას, ასახელებს საყვარელ პერსონაჟს, ხსნის არჩევანს ქართ.III.7
12 ერთი კაცის თავგადასავალი 12 სთ
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი, ქართული ხალხური ზღაპრების წიგნი, ფილმი ,,ცოტნე დადიანი“
ელექტრონული სავარჯიშოების გაკეთება
ზღაპრების კითხვა, დისკუსია ფილმზე ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტები, აფასებს პერსონაჟის საქციელს ქართ.III.2
ქართ.III.4

No comments:

Post a Comment